Otevřené modely podnikání
Otevřené modely podnikání - Henry Chesbrough – 780,- Kč s DPH
ISBN 978-80-260-6632-3
Stručný obsah knihy:
V otevřených modelech podnikání ukazuje Chesbrough další krok – vysvětlující, jak vydělat peníze v prostředí otevřené inovace. Předkládá zde čtenářům diagnostický nástroj, který vám umožní posoudit současný obchodní model vaší společnosti, a vysvětluje, jak překonat běžné překážky spojené s vytvářením více otevřeného obchodního modelu podnikání. Nabízí zde také přesvědčivé příklady společností a obchodních firem, které takové modely vytvořily a zavedly do vlastního podnikání – včetně příkladů firem Procter & Gamble, IBM a Air Products.
Kniha popisuje současnou krajinu inovací a zaměřuje se na změny, nezbytné k uskutečnění otevřené inovace. A to jde hodně daleko za inovační procesy firmy, až k jejím modelům podnikání. Má-li podnik v současné době vzkvétat, musí upravit své podnikatelské modely tak, aby byly otevřenější k externím nápadům a k cestám výrobků na trh. Ti, kteří účinně přinášejí nápady „zvenčí dovnitř“, proniknou do obrovského potenciálu pro nalézání a vytváření nové hodnoty: a podobně, firmy, které přesouvají nápady „zevnitř ven“, tím, že umožňují jiným těžit ze svých nevyužitých idejí, uskutečňují nový způsob, jak si v těchto dobách osvojit vyšší hodnotu a udržet se ve stále ostřejší konkurenci na stále náročnějších světových trzích.